Перші у Китаї мобільні точки харчування запустили завдяки співпраці з місцевою логістичною компанією Neolix, про це пише CNET.
Цікаво Літаюча карета швидкої: в Австралії представили революційну розробку – відео
Ініціатива є дуже актуальною, особливо в постпандемічному світі. Адже завдяки інноваційному способу доставки придбати їжу з KFC можна буде без контакту замовника та персоналу.
Як працює нова послуга
Клієнту потрібно підтвердити свій вибір на сенсорному екрані. Опісля з'явиться QR-код, за яким можна буде оплатити замовлення. тоді дверцята фургону відкриваються – можна буде забирати їжу.
Як зазначили у SoyaCincau, ці машини є схожими на транспортні засоби, які використовуються в лікарнях Таїланду для безконтактної доставки медичних товарів.
Інновації у сфері обслуговування у час COVID-19
- У ресторанах Mad for Garlic у Південній Кореї офіціантів замінили роботами. Вони можуть обробляти замовлення до 4 столиків водночас.
- А у закладах Японії з'явився робот-офіціант Servi. Його пропонують використовувати також у готелях та лікарнях.
- Також японці проводять у супермаркетах випробування роботів-мерчендайзерів. Ними з дому дистанційно може керувати будь-яка людина.