Перші у Китаї мобільні точки харчування запустили завдяки співпраці з місцевою логістичною компанією Neolix, про це пише CNET.

Цікаво Літаюча карета швидкої: в Австралії представили революційну розробку – відео

Ініціатива є дуже актуальною, особливо в постпандемічному світі. Адже завдяки інноваційному способу доставки придбати їжу з KFC можна буде без контакту замовника та персоналу.

Як працює нова послуга

Клієнту потрібно підтвердити свій вибір на сенсорному екрані. Опісля з'явиться QR-код, за яким можна буде оплатити замовлення. тоді дверцята фургону відкриваються – можна буде забирати їжу.

Як зазначили у SoyaCincau, ці машини є схожими на транспортні засоби, які використовуються в лікарнях Таїланду для безконтактної доставки медичних товарів.

Інновації у сфері обслуговування у час COVID-19

  • У ресторанах Mad for Garlic у Південній Кореї офіціантів замінили роботами. Вони можуть обробляти замовлення до 4 столиків водночас.
  • А у закладах Японії з'явився робот-офіціант Servi. Його пропонують використовувати також у готелях та лікарнях.
  • Також японці проводять у супермаркетах випробування роботів-мерчендайзерів. Ними з дому дистанційно може керувати будь-яка людина.