Насправді інновація — це більше, аніж просто створення продукту або послуги. Йдеться про донесення незабутнього й унікального досвіду, який побудований на глибокому розумінні людей та їхніх потреб, що виникають у конкретні моменти. Сучасне конкурентне середовище, вибагливість споживачів та розбещеність вибором створюють небувалі раніше челенджі для зростання бізнесу.

Важливо: Рейтинг інновацій 2020 та криза COVID-19: Україна посіла 45 місце, а Китай – в лідерах

Як зрозуміти, що прийшов час створити щось нове?

Насамперед коли йдеться про відкриття нових ситуацій споживання. Карантин — красномовний приклад таких змін. Або якщо необхідно переглянути рецептуру продукту чи умови надання послуги. Чи коли відбулися зміни в процесі виробництва чи в загальних ринкових умовах.

Симптоми, які вказують на доцільність переосмислення концепції наявного продукту:

  1. Зміна ринкових часток.
  2. Погіршення позицій на ринку.
  3. Нарікання на якість продукту або припущення, що продукт конкурента став істотно кращим.

У таких ситуаціях потрібно діяти максимально швидко, бо відсутність адекватного лікування та згаяні можливості можуть спровокувати хронічні негативні процеси в бізнесі.

Тож як можна вберегтися від провалу?

Нові лончі мають відповідати потребам споживача, сучасним трендам, правилам гри на ринку, а також – банально – бути якісними. Це очевидні речі, які розуміють усі, хто причетний до виводу на ринок новинок. Однак, навіть коли все зроблено правильно, залишається ризик не бути зрозумілим аудиторією. У таких випадках науковці зазвичай вдаються до експериментів. Багато маркетологів також розуміють правильність такого підходу.

Product launch

Лонч продукту – це етап ринкового запуску нового готового продукту, коли потрібно переконати споживачів в необхідності покупки.

Процес відбувається наступним чином

Після оформлення усіх формальностей щодо домовленостей та конфіденційності, потрібно завантажити новинку на портал до вже готового інструментарію, що знайде та поспілкується онлайн із цільовою аудиторією та вивантажить на дашборд результати такого експерименту.

Після цього експерти у сфері новацій визначать її потенціал в порівняні з нормами щодо стандартних KPIs для таких продуктів та послуг, а також дадуть усі необхідні рекомендації щодо вдосконалення ідеї, концепції, упаковки або продукту.

Не пропустіть: Hyundai інвестує 294 млн доларів у інноваційний центр в Сінгапурі: деталі

Доопрацювання та конкретизація

Однак не всі новинки вкладаються в стандартні або прості схеми тестування. Часто ідеї потребують доопрацювання або конкретизації із самим споживачем. Тут на допомогу приходять глибші якісні та кількісні дослідження, інтерв’ю з експертами, інсайтмент воркшопи, стратегічні сесії з командою проєкту тощо. Підбір оптимального набору маркетингових інструментів зазвичай ґрунтується на природі самої інновації. Крім того, у таких проєктах експерти залучають велику кількість додаткової інформації з різних джерел. Такий системний підхід робить запуск нового продукту максимально успішним та прогнозованим.