Потяг HydroFLEX був розроблений командою з Бірмінгемського університету та компанії Porterbrook, що займається рухомим складом, пише CNBC.

Цікаво: Закинутий рейковий автобус під Києвом: яскраві фото

Як це працює?

Поїзд використовує паливний елемент, який поєднує водень і кисень для виробництва електроенергії, тепла та води. Він оснащений водневим паливним баком, вищезгаданими паливними елементами та літій-іонними акумуляторами для зберігання. Передбачається, що ця технологія буде доступна для модернізованих поїздів до 2023 року.

Університет також розробляє модуль, що працює на водні та акумуляторі, який можна встановити під поїздом. Ідея цієї модифікації полягає в тому, що вона створить більше місця у вагоні для пасажирів. Про це йдеться у заяві, опублікованій на веб-сайті Університету Бірмінгема та уряду Великобританії.

Не пропустіть: Найбільший у світі водневий літак здійснив перший політ: фото, відео

Інвестиції та підтримка проєкту

Випробування були підтримані грантом у розмірі 750 000 фунтів стерлінгів (близько 962 362 доларів США) від департаменту транспорту Великобританії, тоді як Бірмінгемський університет і Porterbrook вже вклали в проект понад 1 мільйон фунтів стерлінгів.

Ми продовжуємо рухатися до екологічного відновлення та знаємо, що для того, щоб по-справжньому скористатися наявними можливостями транспорту для поліпшення нашої країни і для встановлення глобального золотого стандарту – ми повинні дійсно впровадити зміни. Ось чому я радий, що ми використовуємо силу водню та інші більш екологічні види транспорту, – відзначає міністр транспорту країни Грант Шеппс.