logo
logo
back button
  • Інновації зсередини
  • Майбутнє бізнесу
  • Гордість України
  • Більше
    • Інновації в транспорті
укррус
Інновації Інновації суспільства У Швеції відкрили кліматичний магазин: ціни на продукти залежать від їх впливу на планету
3 грудня 2020, 19:37
view count
time for reading4 хв

У Швеції відкрили кліматичний магазин: ціни на продукти залежать від їх впливу на планету

Катерина Сердюк
 В Стокгольмі відкрили магазин The Climate Store
В Стокгольмі відкрили магазин The Climate Store / СNN

В Стокгольмі відкрили магазин The Climate Store, ціни на продукти в якому безпосередньо залежать від спричинених ними вуглецевих викидів. Автор ідеї – шведська харчова компанія Felix.

Так, ціна залежить від кількості викидів CO2 при виробництві та доставці. Чим більше викидів – тим дорожчий товар, пише CNN.

Цікаво: Вперше у світі: Сінгапур дозволив продаж м’яса, вирощеного в лабораторіях

Загальновідомо, що етикетки продуктів харчування надають детальну інформацію про те, наскільки корисний чи шкідливий для нас продукт. Але ми не знаємо, як той чи інший продукт впливає на планету. Сьогодні дедалі більше брендів маркують свою продукцію, щоб продемонструвати вплив на клімат.

Мета

Кліматичний магазин – це частина нової екологічної ініціатіви бренду Felix. Компанія також запустила лінійку готової вегетаріанської їжі – пюре, джемів і соусів для салатів. На усіх товарах є маркування, що вказує на вуглецевий вплив продукту.

Ідея проєкту полягає в тому, щоб продемонструвати, наскільки легко зробити вибір на користь довкілля, коли товари чітко маркуються. Магазин The Climate Store запровадив власну валюту з вуглецевим еквівалентом – CO2e. Кожен покупець отримав бюджет, щоб придбати продовольчі товари на тиждень.

Покупці у магазині Felix платили за продукти за допомогою "еквівалента вуглекислого газу" CO2e

Ми знаємо, що одні цифри не мають сенсу для споживачів. Щоб надати значення цифрам, ми створили кліматичну шкалу, яка чітко показує поточне середнє значення і який кліматичний вплив є низьким, – говорить менеджер з маркетингу компанії Felix Томас Сьоберг.

Не пропустіть: Компанія WOG вироблятиме органічне добриво з кави: деталі

Додамо, опитування, проведене організацією Carbon Trust, яка засвідчує вуглецевий вплив різних продуктів, встановило: дві третини споживачів у Франції, Німеччині, Італії, Нідерландах, Іспанії, Швеції, Великобританії та США підтримують маркування вуглецю на продуктах. Однак жоден уряд ще не затвердив маркування законодавчою вимогою.

Повʼязані теми:

ІнноваціїІнновації суспільства
Матеріали сайту призначені для осіб старше 21 року (21+)
E-mail редакціїnews24@24tv.com.ua
Номер телефону:+38 044 390 5077
Ми тут:

м.Київ,
вул. Володимирська 61/11, офіс 50

Ми в соцмережах:
linklinklinklinklinklinklinklink
Про насРедакціяРедакційна політикаПро телеканалТелеведучіРекламодавцямПравила користуванняПолітика конфіденційностіПолітика використання штучного інтелектуПолітика конфіденційності додаткуТехнічна інформаціяКонтактиВакансіїСтруктура власностіАрхівКарта сайту

Всі новини

  • Головні новини
  • Новини України
  • Прямий ефір
  • Відеоновини
  • Аудіоновини
  • Погода

Війна Росії з Україною

  • Ракетні обстріли
  • Карта бойових дій
  • Мирні переговори
  • Повітряна тривога в Україні
  • Масована атака по Україні
  • Вибухи у Росії
  • Втрати ворога

Мобілізація в Україні

  • Звільнення з військової служби
  • Мобілізація 50+
  • Мобілізація жінок
  • Контракт для 18-24-річних
  • Відстрочка від мобілізації

Новини економіки

  • Ціна нафти
  • Курси валют
  • Фінансові новини
  • Тарифи на комунальні послуги
  • Податки
  • Пенсія в Україні

Кіно

  • Найцікавіші фільми
  • Фільми на вечір
  • Комедії
  • Фільми про кохання
  • Серіали

Новини Освіти

  • Міністерство освіти та науки України
  • Школа
  • НМТ-2025
  • Саморозвиток
  • Навчання за кордоном

Нерухомість

  • Аналітика ринку
  • Купівля житла
  • Тренди і натхнення

Спорт

  • Бокс
  • Футбол
  • Теніс
  • Біатлон
  • Інші види спорту
Email - розсилка
Будьте в курсі всіх новин і оновлень! Перейдіть на сторінку наших розсилок, щоб обрати ті, що відповідають вашим інтересам.
До розсилок
Наші додатки:
androidapplesmart tvsamsung smart tv
Всі комерційні рекламні матеріали позначені словами "Спецпроєкт" чи "Партнерський матеріал". Матеріали з позначкою "Експерт", "Позиція" відображають позицію авторів та героїв. Редакція може не поділяти їхніх поглядів. Детальніше щодо реклами та правил цитування можна ознайомитись в правилах користування сайтом. Усі права захищені. © 2005—2025, ПрАТ «Телерадіокомпанія "Люкс"», 24 Канал.
androidapplesmart tvsamsung smart tv
Розробка сайту   -   logo