Zakaz Green: у Києві запускають екоініціативу для зменшення впливу пластику на довкілля
Цього місяця у Києві стартує екологічна ініціатива Zakaz Green. В межах проєкту користувачі сервісу з доставки продуктів Zakaz.ua зможуть передати кур'єру чисту пластикову тару, а натомість отримати знижку на наступне замовлення.
Останніми роками в Україні загострюється проблема накопичення пластикових відходів на сміттєзвалищах, що загрожує поглибленням екологічної кризи. Компанія Zakaz.ua прагне зробити свій внесок у покращення поточної ситуації.
Не пропустіть У Японії випустили їстівні чашки: мета – скоротити використання пластику
Проєкт Zakaz Green
"Зелена" ініціатива працює у 7 мережах-партнерах Zakaz.ua у Києві: Ашан, METRO, Novus, МегаМаркет, Varus, ЕКО маркет та CITYmarket. Кур'єри Zakaz.ua прийматимуть очищену пластикову тару та упаковку в пакетах, об'єм яких поміститься в обидві руки. Так, покупці зможуть не лише отримати промокод у розмірі 15 гривень на наступну доставку, а й долучитися до порятунку планети.
Наша компанія вже не перший рік активно долучається до боротьби за покращення екологічної ситуації у столиці: лише у 2020 році в рамках екоініціативи Zakaz Green щомісяця наші кур’єри передавали на переробку близько 6м³ ПЕТ-пляшок та поліетиленових пакетів. Наша команда хоче зробити ще більше, тож ми розширюємо дію акції на усіх наших партнерів у столиці,
– коментує Андрій Курський, CEO сервісу доставки продуктів Zakaz.ua.
Як працює ініціатива Zakaz Green / Фото Zakaz.ua
Усі відходи спрямують на "Обухівміськвторресурси", де здійснюватиметься досортування, пресування та транспортування на переробні підприємства. Крім того, їх використовуватимуть як вторсировину для виготовлення продукції.
Що відомо про компанію
- лідер на ринку доставки харчових продуктів в Україні;
- співпрацює з: METRO, Ашан, NOVUS, MегаМаркет, Таврія В, ВОСТОРГ, VARUS, ЕКО маркет, City market;
- має власну IT-платформу, тож сервіс оперативно приймає, обробляє та доставляє замовлення;
- в компанії працюють високопрофесійні кур'єри, які пройшли навчання у власному тренінговому центрі;
- доставка здійснюється в межах зручних двогодинних слотів, а також – день у день;
- ціни на товари не відрізняються від цін на полицях магазинів-партнерів.
Екологічна ініціатива Zakaz.ua в мережі METRO / Фото Zakaz.ua
Відзначимо, Zakaz Green – не перша екологічна ініціатива компанії. У 2018 році Zakaz.ua та METRO Cash&Carry запустили акцію зі збору пластикової тари. За результатами проєкту, на утилізацію та переробку передали понад 640м³ поліетиленових пакетів та ПЕТ-пляшок.