Останніми роками в Україні загострюється проблема накопичення пластикових відходів на сміттєзвалищах, що загрожує поглибленням екологічної кризи. Компанія Zakaz.ua прагне зробити свій внесок у покращення поточної ситуації.

Не пропустіть У Японії випустили їстівні чашки: мета – скоротити використання пластику

Проєкт Zakaz Green

"Зелена" ініціатива працює у 7 мережах-партнерах Zakaz.ua у Києві: Ашан, METRO, Novus, МегаМаркет, Varus, ЕКО маркет та CITYmarket. Кур'єри Zakaz.ua прийматимуть очищену пластикову тару та упаковку в пакетах, об'єм яких поміститься в обидві руки. Так, покупці зможуть не лише отримати промокод у розмірі 15 гривень на наступну доставку, а й долучитися до порятунку планети.

Наша компанія вже не перший рік активно долучається до боротьби за покращення екологічної ситуації у столиці: лише у 2020 році в рамках екоініціативи Zakaz Green щомісяця наші кур’єри передавали на переробку близько 6м³ ПЕТ-пляшок та поліетиленових пакетів. Наша команда хоче зробити ще більше, тож ми розширюємо дію акції на усіх наших партнерів у столиці,
– коментує Андрій Курський, CEO сервісу доставки продуктів Zakaz.ua.

Як працює ініціатива Zakaz Green / Фото Zakaz.ua

Усі відходи спрямують на "Обухівміськвторресурси", де здійснюватиметься досортування, пресування та транспортування на переробні підприємства. Крім того, їх використовуватимуть як вторсировину для виготовлення продукції.

Що відомо про компанію

  • лідер на ринку доставки харчових продуктів в Україні;
  • співпрацює з: METRO, Ашан, NOVUS, MегаМаркет, Таврія В, ВОСТОРГ, VARUS, ЕКО маркет, City market;
  • має власну IT-платформу, тож сервіс оперативно приймає, обробляє та доставляє замовлення;
  • в компанії працюють високопрофесійні кур'єри, які пройшли навчання у власному тренінговому центрі;
  • доставка здійснюється в межах зручних двогодинних слотів, а також – день у день;
  • ціни на товари не відрізняються від цін на полицях магазинів-партнерів.

Екологічна ініціатива Zakaz.ua в мережі METRO / Фото Zakaz.ua