Японія впроваджує штучний інтелект у служби доставки: це зробить їх більш ефективними
Японська компанія-провайдер карт місцевості Zenrin розробила алгоритм на основі штучного інтелекту, який генерує плани доставки для транспортних компаній.
Важливо: Вулицями столиці Канади їздять автобуси без водіїв: фото, відео
Чому це актуально?
В наш час відбувається активне впровадження штучного інтелекту в більшість галузей, зокрема – транспортні процеси. Важливість реалізації таких заходів спричинена необхідністю подолати нестачу персоналу саме тоді, коли обсяги замовлень стрімко зростають, адже все більше людей роблять покупки в режимі онлайн.
Додамо, одна з потужних служб доставки Sagawa Express розробляє програму, що дозволяє водіям вантажівок заздалегідь дізнатися, чи буде отримувач вдома в зазначений час прибуття. Система аналізує дані зі смартлічильників, якими оснащені домівки. Очікують, що такі заходи зменшать кількість непорозумінь та зроблять роботу служб ефективнішою.