Інноваційні шпали розробила компанія Network Rail, що базується у Вілтширі. Наразі рішення випробовують на магістральних залізницях.

Варте уваги З морських водоростей: у Японії здійнявся у небо приватний літак на інноваційному пальному

Чому це важливо

Раніше для будівництва шпал використовували дерево або бетон. Однак сьогодні надзвичайно важливо дбати про навколишнє середовище, а використання перероблених матеріалів допоможе знизити викиди вуглецю до 2050 року.

Експерти відзначають, що нові залізничні шпали:

  • не розколюються;
  • не гниють;
  • не розкладаються.

Вони є стійкими до впливу води, масла, хімікатів і грибків. Розраховують, що їх можна буде експлуатувати впродовж 50 років.

Новітніми шпалами обладнали гілку між Солсбері та Вормінстером. Якщо рішення успішно пройде необхідні тестування та продемонструє свою ефективність, його застосовуватимуть і надалі.

Ці шпали не тільки зроблені з пластикових відходів місцевого виробництва, вони вимагають менше обслуговування і прослужать довше, що підкреслює наше прагнення створити більш екологічну, чисту й ефективну залізничну мережу,
– відзначив міністр Департаменту транспорту Великої Британії Кріс Хітон-Гарріс.