Рішення допоможе вітчизняним виробникам стати впізнаваними серед європейських байєрів, дистриб'юторів та імпортерів.
Цікаво Nestle запускає в Україні продаж продуктів з рослинного м'яса
Які можливості відкриває каталог
За допомогою Національного каталогу виробники зможуть:
- шукати нових партнерів за кордоном для експорту органічної продукції;
- просувати власний бренд та продукцію на світовій арені;
- долучитися до органічної онлайн-конференції за участю представників іноземних компаній;
- отримувати актуальну аналітичну інформацію та потенційні партнерські запити міжнародних компаній від Офісу з просування експорту.
Фінальна версія вебкаталогу буде опублікована на міжнародних органічних ресурсах та поширена серед потенційних партнерів у країнах Європейського Союзу,
– йдеться у повідомленні.