Рішення допоможе вітчизняним виробникам стати впізнаваними серед європейських байєрів, дистриб'юторів та імпортерів.

Цікаво Nestle запускає в Україні продаж продуктів з рослинного м'яса

Які можливості відкриває каталог

За допомогою Національного каталогу виробники зможуть:

  • шукати нових партнерів за кордоном для експорту органічної продукції;
  • просувати власний бренд та продукцію на світовій арені;
  • долучитися до органічної онлайн-конференції за участю представників іноземних компаній;
  • отримувати актуальну аналітичну інформацію та потенційні партнерські запити міжнародних компаній від Офісу з просування експорту.

Фінальна версія вебкаталогу буде опублікована на міжнародних органічних ресурсах та поширена серед потенційних партнерів у країнах Європейського Союзу,
– йдеться у повідомленні.