Укр Рус
5 грудня, 14:18
2

Розвиток доступних електронних послуг: в Україні анонсували новий проєкт – що впроваджуватимуть

Міністерство цифрової трансформації анонсувало проєкт, що передбачає створення рівного доступу до електронних послуг серед різних верств населення. Його бюджет складатиме 128 мільйонів гривень.

Проєкт "Електронні, інклюзивні, доступні: підтримка цифровізації державних послуг в Україні" (Підтримка DIA) впроваджуватимуть за підтримки Уряду Швеції та ПРООН упродовж трьох місяців. Про це повідомляє пресслужба Мінцифри.

Цікаво: Для українців запустили бізнес-школу онлайн: навчання безкоштовне – деталі

Мета

Головне завдання – створити доступні та швидкі онлайн-сервіси електронних адміністративно-соціальних послуг для кожного українця, незалежно від його цифрових можливостей. Партнери ініціативи відзначають, що за останні декілька років Україна зробила неабиякий прорив у цифровізації держави та її функцій. Так, співпраця допоможе подолати цифровий розрив між поколіннями та соціальними верствами населення.

Нові цифрові рішення розроблять для: старших людей та пенсіонерів; ветеранів; молоді, що проживає на територіях, уражених конфліктом; жителів сільської місцевості; етнічних меншин та ВПО, а також малозабезпечених громадян.

Проєкт передбачає інклюзивний підхід та врахування ґендерних аспектів при розробці послуг, щоб Україна, переводячи державні послуги в електронний формат, не залишила нікого без уваги,
– сказала представниці ПРООН Дафіна Ґерчева.

Що впроваджуватимуть?

Автори проєкту прагнуть відшукати та реалізувати необхідні ефективні рішення для досягнення найвищого рівня комфорту користувачів та ефективності цифрових сервісів. Команда працюватиме в таких напрямках:

  • розробка комплексних послуг для вразливих груп населення;
  • створення програмного забезпечення та необхідного обладнання;
  • підвищення рівня цифрової грамотності та кібергігієни;
  • створення безперебійного доступу до інформаційно-комунікаційних технологій;
  • створення програми з цифрової освіти;
  • впровадження системи підвищення кваліфікації;
  • створення служб підтримки користувачів сервісів;
  • співпраця з офісом Уповноваженого з прав людини.

Читайте також: Цифрова грамотність: Мінцифри та MEGOGO створили серію подкастів