Розвиток доступних електронних послуг: в Україні анонсували новий проєкт – що впроваджуватимуть

5 грудня 2020, 14:18
Читать новость на русском

Міністерство цифрової трансформації анонсувало проєкт, що передбачає створення рівного доступу до електронних послуг серед різних верств населення. Його бюджет складатиме 128 мільйонів гривень.

Проєкт "Електронні, інклюзивні, доступні: підтримка цифровізації державних послуг в Україні" (Підтримка DIA) впроваджуватимуть за підтримки Уряду Швеції та ПРООН упродовж трьох місяців. Про це повідомляє пресслужба Мінцифри.

Цікаво: Для українців запустили бізнес-школу онлайн: навчання безкоштовне – деталі

Мета

Головне завдання – створити доступні та швидкі онлайн-сервіси електронних адміністративно-соціальних послуг для кожного українця, незалежно від його цифрових можливостей. Партнери ініціативи відзначають, що за останні декілька років Україна зробила неабиякий прорив у цифровізації держави та її функцій. Так, співпраця допоможе подолати цифровий розрив між поколіннями та соціальними верствами населення.

Нові цифрові рішення розроблять для: старших людей та пенсіонерів; ветеранів; молоді, що проживає на територіях, уражених конфліктом; жителів сільської місцевості; етнічних меншин та ВПО, а також малозабезпечених громадян.

Проєкт передбачає інклюзивний підхід та врахування ґендерних аспектів при розробці послуг, щоб Україна, переводячи державні послуги в електронний формат, не залишила нікого без уваги,
– сказала представниці ПРООН Дафіна Ґерчева.

Що впроваджуватимуть?

Автори проєкту прагнуть відшукати та реалізувати необхідні ефективні рішення для досягнення найвищого рівня комфорту користувачів та ефективності цифрових сервісів. Команда працюватиме в таких напрямках:

  • розробка комплексних послуг для вразливих груп населення;
  • створення програмного забезпечення та необхідного обладнання;
  • підвищення рівня цифрової грамотності та кібергігієни;
  • створення безперебійного доступу до інформаційно-комунікаційних технологій;
  • створення програми з цифрової освіти;
  • впровадження системи підвищення кваліфікації;
  • створення служб підтримки користувачів сервісів;
  • співпраця з офісом Уповноваженого з прав людини.

Читайте також: Цифрова грамотність: Мінцифри та MEGOGO створили серію подкастів