Компанії інвестували у проєкт 6,5 мільйона доларів. Очікується, що це буде справді революційна силова установка для електричних літаків.

Варте уваги У США будують випробувальний та сервісний центр водневої авіації

Деталі

Сертифікована FAA воднева система дозволить електричному літаку:

  • нести на борту в кілька разів більше енергії;
  • значно підвищивши тривалість польоту;
  • здійснювати швидку дозаправку.

В межах угоди розроблять 5 систем водневих паливних елементів потужністю 650 кВт, які будуть інтегровані до складу електричного гелікоптера PA-890 Piasecki Aircraft.

Компанія HyPoint стверджує, що її система паливних елементів з турбонаддувом і повітряним охолодженням зможе забезпечити питому потужність до 2 000 Вт на кілограм. Для порівняння, це більше ніж в три рази перевищує питому потужність традиційних паливних елементів (з рідинним охолодженням). Крім того, потужність до 1 500 ват-годин на кілограм щільності енергії дозволить подорожувати на великі відстані. Відомо, що сьогодні літієві акумулятори рідко перевищують позначку 300 ват-година на кілограм.

Успіх відкриє шлях для співпраці з іншими виробниками eVTOL з платформами різних розмірів, щоб забезпечити широке застосування цієї технології,
– відзначає гендиректор Piasecki Aircraft Джон П'ясецкі.