Інновації 24 зробили добірку яскравих висловлювань видатного підприємця, які найкраще окреслюють його цінності, погляди на життя та філософію ведення бізнесу.
Цікаво: Сьогодні найкращий час, аби займатися бізнесом: 18 цитат Білла Гейтса
Коли медіа пишуть про нашу компанію або про індустрію технологій в цілому, мова завжди йде про конкуренцію. Ніби вони висвітлюють спортивні події! Насправді важко знайти реальні приклади дійсно дивовижних речей, які відбулися виключно завдяки конкуренції. Як думаєте, наскільки цікаво приходити на роботу, якщо краще, що ви можете робити, – це протистояти комусь, хто робить приблизно те ж саме?
Цінності
- У компанії є установка: "Не будь злом". Ми робимо найкраще, що можемо, для наших користувачів, для клієнтів – для всіх.
- Якби нашою головною мотивацією були гроші, ми б давно продали компанію і провели залишок життя на узбережжі.
Засновники Google Ларрі Пейдж та Сергій Брін / Фото gettyimages
Підходи
- Моя робота як лідера полягає в тому, щоб забезпечити усім в компанії великі можливості, щоб кожен співробітник відчував, що зайнятий значущими речами та робить внесок у благо всього суспільства. Ми робимо цей світ кращим.
- Співробітники повинні відчувати себе частиною компанії. Важливо, щоб вона була для них як сім'я. Таке ставлення забезпечить вищу продуктивність.
- Я дискутував зі Стівом Джобсом, і він завжди стверджував: "Хлопці, ви займаєтеся дуже різними речами одночасно". Так, він дійсно досяг успіху виконуючи всього одну або дві речі на вищому рівні. Однак, ми хочемо сильніше вплинути на світ і робимо більше речей.
Google / Фото gettyimages
Цілі
- Ми прагнемо створювати інтуїтивно зрозумілі та неймовірно корисні сервіси та технології, щоб люди користувалися ними двічі на день, як зубною щіткою.
- Наша головна мета – упорядкувати світову інформацію, зробити її загальнодоступною і придатною для використання.
- Для нас насправді важливі конфіденційність і безпека користувачів. Ба більше, не можна отримати одне без іншого.
Ларрі Пейдж / Фото gettyimages
Успіх
- У коледжі я дізнався термін "здорова зневага до неможливого". Так, ви повинні намагатися зробити те, чого не робить більшість людей. Шукайте нові рішення, тверезо нехтуючи неможливим.
- Якщо цілишся досить високо – важко повністю провалитися. Інвестори завжди застерігали: "Ох, хлопці, ви збираєтеся витратити занадто багато грошей на ці божевільні штуки". Сьогодні YouTube, Chrome, Android – "штуки", які призводять тих же інвесторів в найбільший захват. Якщо те, що ви робите, ніхто не називає божевіллям, ви щось робите не так.
- Правда полягає в тому, що все змінюється. Якщо ваш бізнес є статичним – на вас чекають неприємності.
Ларрі Пейдж / Фото gettyimages
Погляди на життя
- Ми перебуваємо на рівні одного відсотка від того, що можливо. Попри стрімкі зміни, ми все ще рухаємося дуже повільно, з огляду на можливості, які ми маємо.
- Недостатньо винайти що-небудь. Tesla винайшла електроенергію в тому вигляді, в якому ми нею користуємося, але Ілону Маску довелося відчайдушно боротися, щоб донести її до нас. Вам буде потрібен не тільки винахід та інноваційність, але і компанія, яка дозволить комерціалізувати ці речі та донести їх до людей.
- Я завжди вважав, що технології повинні виконувати всю роботу за людей, щоб вони могли займатися тим, що робить їх щасливими: жити й любити, не пораючись з дратівливими комп'ютерами!