Так, компанія знизила витрати на охорону здоров'я та створила можливості для того, щоб більше працівників отримували власний капітал у компанії, сприяючи довгостроковій економії. На думку керівника, турбота про працівників означає більший успіх компанії, пише CNBC.
Актуально: Вигорання посилює стрес на роботі та створює замкнене коло: дослідження
Керівники PayPal були вражені, коли дізналися, що деякі працівники компанії є фінансово незахищеними. Після сплати податків та основних витрат на життя співробітникам залишається приблизно від 4 до 6 відсотків наявного доходу.
Це було справжнім дзвінком для нас. Наша місія як компанії полягає в демократизації фінансових послуг – управління грошовими ресурсами та їх переміщення повинні бути правом усіх громадян, а не лише привілеєм для заможних, – поділився Шульман на Віртуальному саміті виконавчої ради CNBC.
Які заходи впровадили?
Всупереч ринковій оплаті праці (а в деяких випадках і вище ринкової) співробітники все одно перебували "в одному кроці від кризи". Тому компанія впроваджує ряд нових ініціатив: наприклад, зниження витрат співробітників на охорону здоров'я, навчання фінансової грамотності, а також забезпечення співробітникам можливості отримати акції компанії та робити довгострокові заощадження.
Це інвестиція у ваших співробітників. Яка її окупність? Вона полягає в тому, що ви отримуєте набагато менше виснаження і прогулів, натомість – набагато більше залученості співробітників та задоволення клієнтів.
– відзначив Шульман.