Розробники створюють одяг для людей, яким близькі цінності, що їх сповідує бренд. Перш за все – це мінімалізм, функціональність та антиспоживацтво.

До теми Вчені знайшли спосіб фарбувати джинси без хімікатів

Про бренд

Засновник бренду – львів'янин Любомир Сидор. За задумом, капсула має вузьке спрямування – вона призначена для 3% населення. Це люди, яким важлива функціональність, якість, мінімалізм й турбота про планету.

Більшість tech wear луків створені так щоб захистити нас від якогось кислотного дощу чи апокаліпсису. А це не потрібно. Нам не потрібно 17 кишень – треба рівно 5, але щоб кожна виконувала своє призначення і ти знав де що лежить,
– відзначає засновник бренду Любомир Сидор.

Колекція являє собою практичний мінімум речей, які людина дійсно носитиме щодня. "Речі мають бути такими, щоб купувати їх рідко, носити довго, а також почуватися зручно і круто у будь-яких умовах", – додають розробники.

Якою є капсула

Чоловіча колекція виконана у базових й водночас трендових кольорах: space grey, vantablack (найтемніший колір на планеті), midnight blue, moon sand. Вони ідеально "міксуються" між собою, а також підходять для створення монохромних образів.

До уваги покупців представлені:

  • чоловічі овершорти (сорочки) – мають потаємні кишені, подовжені манжети для захисту годинника від пошкоджень та резинку на нижній стороні, яка додає еластичності, ;
  • футболки вільного крою;
  • лонгсліви (футболки з довгим рукавом);
  • світшоти,
  • штани – регулюються знизу і трансформуються з прямого крою на звужений;
  • кепки – ідеально поміщаються у верхню кишеню сорочки;
  • захисні маски – мають відділення для змінного фільтра та стрічку-регулятор.

Новітній одяг представлений:

  • на сайті та соціальних мережах бренду;
  • у Львові – простір SOCLE;
  • у Києві – концепт-стор ZAVOD.

Унікальний бренд одягу Three Percent: дивіться відео