У розробці нової стратегії взяли участь консультанти консалтингової компанії "Роланд Бергер".

Варте уваги У Японії використовуватимуть екологічний бетон для зменшення вуглецевого сліду

Що відомо

Впродовж 3 років компанія має намір налагодити виробництво "зелених" композитних матеріалів з елементів пшениці, кукурудзи та картоплі. Для цього закуплять необхідне обладнання – екструдери, які подрібнюють сировину.

Така ініціатива є важливим кроком на шляху до виходу на нові ринки, адже екологічні матеріали – світовий тренд.

Нам важливо долучитися до цього процесу, щоб вийти на нові ринки, опанувати напрямки, яких до цього не було у компанії, – сказав директор підприємства Сергій Войтюк.

Наразі компанія розглядає можливість виробництва біопосуду та реалізації композитної сировини чинним виробникам. Експерти підрахували, що проєкт окупиться за 2 роки.

"Ми вважаємо, що виготовлення біопосуду принесе більші прибутки, але потребує з нашого боку потужної стратегії просування. Якщо ж виготовляти біоматеріал для існуючих виробників, нам потрібно буде переконати їх у попиті на такий вид посуду", – підкреслив Войтюк.

Грантова та освітня допомога підприємцям на Сході України надається Проєктом USAID в рамках інформаційної кампанії "Схід економічних можливостей".