Надійти у серійне виробництво цей двомісний гібридний літак може вже у 2023 року році. Про це повідомляє flightglobal.

Зверніть увагу Найбільший у світі водневий літак здійснив перший політ: фото, відео

Оснащення літака Q-Starling

За задумкою розробників, літак буде оснащений двома турбореактивними двигунами. Під час горизонтального польоту вони створюватимуть рушійну силу та розкручуватимуть генератори – аби ті виробляли електричний струм.

Для здіснення вертикальних зльоту та посадки використовуватимуть електровентилятор всередині фюзеляжу. Крім цього, 4 електровентилятора встановлять на закінцівках крила та хвостового горизонтального оперення – аби стабілізувати процес.

Плани розробників

Засновник і виконавчий директор Samad Aerospace Сейєд Мошені пояснив: Q-Starling орієнтований на людей з високим рівнем доходів. Компанія має намір виробляти до 500 літальних апаратів щороку. Орієнтована ціна складатиме 2 мільйони доларів.

Він пояснює свої слова низьким рівнем можливої ​​державної підтримки будь-якої програми. "Але ми не вирішили ще на 100%, хочемо залишитися у Великій Британії чи поїхати в інше місце", – зауважив виконавчий директор компанії.

Реактивний літак Q-Starling
Реактивний літак Q-Starling / Ілюстрація Samad Aerospace

Крім цього, у Samad Aerospace сподіваються створити мережу "стратегічних партнерських відносин" по всьому світу, яка дозволить виготовляти літаки для свого регіону, а також забезпечити глобальні поставки Q-Starling.