Електробус білоруського виробництва курсує без пасажирів. Головна мета випробувань – виявити, наскільки ефективно працює електробус взимку в умовах низької температури повітря.

Читайте також У київському метро запустять модернізований потяг: що змінили, фото

За словами заступника голови Київської міської державної адміністрації Олександра Густєлєва, столиця постійно оновлює рухомий склад громадського транспорту, адже це є одним із пріоритетів міської влади. Головним критерієм при закупівлі є співвідношення "ціна – якість – комфорт".

Проте є чинники, які ігнорувати на сьогодні вже не можливо. Зокрема, це стосується екологічного аспекту. Тому тестування електробусу на маршруті загального користування для нас є важливим кроком,
– зазначив заступник голови КМДА.

Електробус тестують у Києві / Фото пресслужби Київської міської державної адміністрації

В чому полягають труднощі

У КМДА підкреслюють, що, безперечно, електробуси є економічними та екологічними. Однак ціновий аспект – не менш важливе питання. Так, вартість цього електробусу становить близько 15 мільйонів гривень, що більше як у два рази дорожче, ніж дизельний автобус із двигуном Євро-5.

"Крім того, повноцінне впровадження електробусів на маршрути громадського транспорту столиці нерозривно пов'язано зі створенням дороговартісної інфраструктури, яку треба будувати "з нуля". Це значне навантаження на міський бюджет", – наголосив Олександр Густєлєв.

Заступник КМДА підсумував, що Київ – місто, яке рухається "в ногу з часом", тож впродовж 2021-2023 років у столиці поступово впроваджуватимуть електробуси на маршрути КП "Київпастранс".