Поїзд розроблений та стандартизований у співпраці з Китайською асоціацією метрополітенів, компаніями-операторами та дослідницькими структурами. Фахівці зауважують, що використання стандартних компонентів – це можливість скорочення витрат на експлуатацію та технічне обслуговування.

Цікаво В Україні випробують електропотяг швейцарської компанії Stadler

Деталі

Новітній потяг оснащений системою автоведення з рівнем автоматизації GoA4. Він зможе розвивати до 120 кілометрів на годину. Пілот проєкту запустять у провінції Хенань – потяг працюватиме на лінії Аеропорт Чженчжоу – Сюйчан.

Як зазначалося вище, безпілотний потяг можна конфігурувати, обираючи:

  • ступінь автоматизації управління;
  • систему живлення;
  • форму кузова;
  • складові транспортного засобу.

Про компанію