Поїзд розроблений та стандартизований у співпраці з Китайською асоціацією метрополітенів, компаніями-операторами та дослідницькими структурами. Фахівці зауважують, що використання стандартних компонентів – це можливість скорочення витрат на експлуатацію та технічне обслуговування.
Цікаво В Україні випробують електропотяг швейцарської компанії Stadler
Деталі
Новітній потяг оснащений системою автоведення з рівнем автоматизації GoA4. Він зможе розвивати до 120 кілометрів на годину. Пілот проєкту запустять у провінції Хенань – потяг працюватиме на лінії Аеропорт Чженчжоу – Сюйчан.
Як зазначалося вище, безпілотний потяг можна конфігурувати, обираючи:
- ступінь автоматизації управління;
- систему живлення;
- форму кузова;
- складові транспортного засобу.