Поїзд був побудований на заводі CRRC Changchun railway vehicles у Чанчуні, повідомляє Xinhua.

Цікаво Не шкодять довкіллю: в Нідерландах переходять на водневі потяги – відео

Він був розроблений, аби зробити зручнішими залізничні перевезення між різними країнами. Адже переважно на міжнародних маршрутах системи залізничних колій відрізняються. Також потяг може працювати при температурах від -50 градусів до 50 градусів за Цельсієм.

CRRC готова приймати замовлення на спеціальні швидкісні поїзди та навчальну продукцію відповідно до технічних стандартів та експлуатаційних вимог різних регіонів світу.

Надшвидкісний потяг в Китаї
Надшвидкісний потяг, який автоматично міняє ширину колісних пар / Фото Xinhua

Надшвидкісний потяг в Китаї
Як виглядає новий надшвидкісний потяг, створений у Китаї / Фото Xinhua

Надшвидкісний потяг в Китаї
Потяг може розвивати швидкість до 400 кілометрів на годину / Фото Xinhua

Зауважимо, що за останнє десятиліття Китай додав понад 35 000 кілометрів до своєї високошвидкісної залізничної мережі. Її загальна довжина значно перевищує сумарний показник у решті світу разом.

За інформацією, China Railway Corp, у липні 2020 року країна інвестувала близько 10,1 мільярда доларів у залізничні перевезення, збільшившись цей показник на 3,6% у порівнянні з попереднім роком.