Поїзд був побудований на заводі CRRC Changchun railway vehicles у Чанчуні, повідомляє Xinhua.
Цікаво Не шкодять довкіллю: в Нідерландах переходять на водневі потяги – відео
Він був розроблений, аби зробити зручнішими залізничні перевезення між різними країнами. Адже переважно на міжнародних маршрутах системи залізничних колій відрізняються. Також потяг може працювати при температурах від -50 градусів до 50 градусів за Цельсієм.
CRRC готова приймати замовлення на спеціальні швидкісні поїзди та навчальну продукцію відповідно до технічних стандартів та експлуатаційних вимог різних регіонів світу.
Надшвидкісний потяг, який автоматично міняє ширину колісних пар / Фото Xinhua
Як виглядає новий надшвидкісний потяг, створений у Китаї / Фото Xinhua
Потяг може розвивати швидкість до 400 кілометрів на годину / Фото Xinhua
Зауважимо, що за останнє десятиліття Китай додав понад 35 000 кілометрів до своєї високошвидкісної залізничної мережі. Її загальна довжина значно перевищує сумарний показник у решті світу разом.
За інформацією, China Railway Corp, у липні 2020 року країна інвестувала близько 10,1 мільярда доларів у залізничні перевезення, збільшившись цей показник на 3,6% у порівнянні з попереднім роком.