Компанії не розкрили фінансові умови угоди, але повідомили, що це буде багаторічне партнерство, повідомляє CNBC.

Цікаво Нічого не розуміє: суперечка між Ілоном Маском та Біллом Гейтсом триває

Гендиректор Facebook Марк Цукерберг прокоментував співпрацю з Luxottica. "Провівши час з їхньою командою та відвідавши їхню фабрику, я переконався, що вони саме ті, хто допоможуть нам поєднати найкращі технології з найкращими окулярами", – підкреслив він.

Поки я не можу розкривати деталі, але це насправді є наступним кроком на шляху до окулярів доповненої реальності. І вони також виглядають досить добре,
– запевнив Цукерберг.

Відомо, що інформація про назву нових розумних окулярів, їхні технічні характеристики, вартість та інші подробиці з'явиться перед запуском продукту у 2021 році.

Facebook разом з Ray-Ban виготовлятимуть розумні окуляри: дивіться відеоанонс

Як Facebook готується до розробки

Наразі Facebook тестує Project Aria. Це – дослідницький пристрій, який компанія використовуватиме під час розробки розумних окулярів. Він не має функцій доповненої реальності та не продається.


Так виглядають окуляри Project Aria / Фото Facebook

Починаючи з вересня 2020 року його носять співробітники Facebook. Пристрої фіксуватимуть відео- та аудіо дані, які Facebook може використовувати для розробки окулярів з доповненою реальністю.

"Це дослідницький пристрій, який допоможе нам зрозуміти, як створити програмне та апаратне забезпечення, необхідне для справжніх робочих AR-окулярів", – пояснив керівник відділу апаратного забезпечення Facebook.