Джерело: Wiley Online library

Дослідники виявили, що в умовах кризи та невизначеності успіх бізнесу безпосередньо залежить від емоційних компетенцій підприємців.

До теми Регулярні звіти заважають інноваціям та спричиняють бездіяльність: дослідження

Дослідження

Безперечно, фундаментальні знання – важливий інструмент на шляху до успіху. Так, високий рівень IQ є одним з найважливіших чинників ефективності та кар'єрного зростання для найманих працівників. Однак, за результатами дослідження, у підприємництві емоційний інтелект значно важливіший. Бізнес-лідери, які вміють розуміти інших, керувати своїми емоціями та знімати стрес, виявилися значно продуктивнішими та кориснішими для бізнесу.

Бути підприємцем – не має нічого спільного з традиційною роботою. Якщо ви займаєтеся бізнесом, то знаєте, що управління своєю компанією часом можна порівняти з ситуацією, якби ви кричали на американських гірках, але ніхто вас не чув,
– науковець та співавтор дослідження Ріган Стівенсон.

За його словами, в кризових умовах екстремальний характер підприємництва робить здатність керувати емоціями та налагоджувати зв'язки в соціумі особливо важливими чинниками.

Емоційний інтелект

Група ментальних здібностей, які беруть участь в усвідомленні та розумінні емоцій. Люди з високим рівнем емоційного інтелекту добре розуміють власні почуття та почуття інших людей. Внаслідок цього вони можуть ефективно керувати своєю емоційною поведінкою і легше досягають своїх цілей у взаємодії з оточенням.

Емоційний інтелект проявляється в таких навичках:

  • усвідомлення потреб інших;
  • здатність справити хороше перше враження;
  • вміння позитивно впливати на інших.