Створили браслет для дистанційної роботи: він повідомлятиме про поганий настрій співробітників
Британська компанія Moodbeam розробила браслет, який допоможе керівникам контролювати емоційний стан співробітників. Щоб передати дані, користувачу пристрою потрібно натиснути одну з двох кнопок: жовту, коли у нього гарний настрій, і синю – коли поганий.
Браслет призначений для компаній, співробітники яких працюють з дому. Розробка допоможе начальству більш якісно забезпечувати та контролювати добробут співробітників, пише BBC.
Важливо: Розпилює антисептик на 1,5 метра: вчені представили унікальний браслет – відео
Як це працює
Браслет синхронізується з мобільним додатком і веб-сайтом. Співробітникам пропонують натискати кнопки, які відповідають їх настрою, протягом робочого тижня. Своєю чергою менеджери зможуть відстежувати емоційний стан співробітників на онлайн-панелі.
Компанії намагаються постійно залишатися на зв'язку з персоналом, який працює з дому. Тут вони можуть запитати у 500 співробітників "Ви в порядку?", не зв'язуючись з ними телефоном,
– сказала співзасновниця Moodbeam Христина Колмера МакХью.
Чому це важливо
Відзначимо, Всесвітня організація охорони здоров'я встановила, що депресія і тривожність вартували світовій економіці 1 трильйон доларів на рік. Причина тому – втрата продуктивності. Пандемія СOVID-19 і масовий перехід на віддалений режим роботи лише посилили проблему психічного здоров'я співробітників. Крім того, за даними британської благодійної організації Mind, 60% людей віком понад 18 років заявили, що їх психічне здоров'я погіршилося під час першої хвилі пандемії.
Цікаво: Коли і як правильно відпочивати від роботи для підвищення продуктивності: дослідження
"Роботодавці, які піклуються про віддалених співробітників, повинні також зменшити їх почуття ізольованості шляхом формування відчуття приналежності до колективу", – підкреслює почесний професор Бізнес-школи імені Джона Каса при Лондонському університеті Кріс Роулі.