FLXDrive – перший у світі 100% акумуляторний локомотив. Його випробували як частину гібридної системи зі звичайними дизельними силовими агрегатами в долині Сан-Хоакін, штат Каліфорнія. Локомотив подолав понад 21 400 кілометрів.

Не пропустіть З сонячними панелями: архітектор показав концепцію футуристичного велотунелю

Характеристики локомотива

  • 18 000 літій-іонних акумуляторних елементів, що живлять чотири осі;
  • інтелектуальне управління потоком енергії для оптимізації ефективності;
  • 2,4-мегават-годинну систему можна перезаряджати в депо так само як електромобіль;
  • рекуперативна гальмівна система, яка дає змогу підзарядитися під час руху.

За даними Wabtec, 11% середнє скорочення споживання пального на весь поїзд еквівалентно 6 200 галонам заощадженого дизельного палива, або близько 69 тонн CO2.

Електричний локомотив FLXdrive є визначальним моментом для вантажних залізниць і прискорить перехід галузі до локомотивів з низьким та нульовим викидом,
– говорить головний технічний директор Wabtec Ерік Гебхардт.