Як штучний інтелект переосмислює роль менеджера

Короновірусна риза змусила людей залишатися вдома і мінімізувати контакти для стримування поширення інфекції. Як результат – безконтактна технологія стане ще більш поширеною в суспільстві, повідомляє World Economic Forum.

Читайте також: 6 навичок творчого мислення на шляху до інновацій: книга, яка надихне вас на більше

Отже, які наслідки прискорення Четвертої промислової революції, спричиненої коронавірусною кризою?

Масове безробіття відбудеться через те, що технології робототехніки, штучного інтелекту, безпілотників та автоматизованого водіння поширюються в суспільстві у відповідь на кризу. Ця революція ліквідує багато робочих місць в різних галузях.

Слід зазначити, що багато людей зайняті на таких роботах, які залежать від застосування професійних знань та суджень, заснованих на логічному мисленні. Адвокати, бухгалтери, лікарі, фармацевти та інші професії не є винятком.

Саме тому нам потрібно придбати та вдосконалити більш витончені здібності в цих сферах, щоб вони не могли бути замінені ШІ.

  1. Здатність здійснювати невербальну комунікацію

Іншими словами, потрібно вдосконалити здатність "слухати мовчазний голос клієнтів", розуміти те, що вони відчувають, і передавати теплі почуття, які перевершують слова.

  1. Здатність виявляти глибоке співчуття до клієнтів

Це найважливіша здатність, яка дозволяє нам здійснювати невербальну комунікацію на найвищому рівні. Ці дві навички ніколи не зможе замінити ШІ.

Управління

  1. Здатність керувати зростанням

Це здатність підтримувати членів організації у розвитку їхніх навичок та професійному зростанні – це засновано на тренерських навичках.

  1. Здатність підтримувати членів команди

Це здатність підтримувати відновлення членів організації, які переживають страждання внаслідок міжособистісних стосунків чи інших проблем – вона заснована на навичках консультування.

  1. Здатність здійснювати управління колективним інтелектом

Це здатність лідерів керувати членами організації, об'єднуючи їх, заохочуючи ділитися своїми знаннями та мудрістю, сприяючи появі нових знань та мудрості.

Життєво важливими елементами, що дозволяють продемонструвати цю навичку, є здатність висловити бачення, яке хвилює членів вашої організації; і здатність здійснювати управління власним его, створюючи середовище, в якому члени зможуть відійти від власного "Я" та співпрацювати один з одним.

  1. Здатність реалізовувати нові ідеї в організації

Це здатність вийти за рамки простого пропонування нових ідей, привабливо представити ідею, вміло переконати начальника та плавно просунути організацію вперед до реалізації ідеї.