Після того, як Amazon стала публічною, Джефф Безос написав акціонерам, що висока планка у підході до працевлаштування завжди була та буде найважливішим елементом успіху компанії. Кожен, хто претендує на роботу в корпорації, повинен усвідомити, що очікування великі. Сам Безос визнає, що працювати в компанії непросто, проте саме творча та ефективна команда визначає її успіх, пише Fastcompany.
Цікаво: Боятися – це нормально: цитати Джеффа Безоса, які надихнуть вас на більше
Успішний підприємець та його команда досі розглядають кандидатів крізь призму трьох широких питань, які Безос виклав у Листі до акціонерів 1998 року.
1. Чи будемо ми захоплюватися цією людиною?
Безос заявив, що шукає людей, які є більш ніж просто компетентними: "Я завжди намагався працювати лише з тими людьми, якими захоплююсь. Це люди, у яких ви можете чомусь навчитися чи взяти з них приклад."
Безос неодноразово підкреслював, що найрозумніші люди схильні змінювати свою думку, переглядаючи проблему, яку вони вже вирішили. Вони відкриті для нових точок зору, нової інформації, нових ідей, суперечностей та викликів власному мисленню.
2. Чи підвищить ця людина ефективність групи?
Безос шукає кандидатів, які зміцнять організацію: "Ми хочемо боротися з ентропією. Планка має постійно зростати. Я прошу людей візуалізувати компанію через п’ять років", – зазначає він.
Під час співбесіди Amazon залучає фахівців, які оцінюють, як кандидат буде сприяти підвищенню корпоративної культури. Вони розглядають, наскільки ця особа відповідає 14 принципам лідерства Amazon. Той, хто готується до співбесіди, повинен засвоїти ці принципи та продемонструвати, як їх кваліфікація відповідає цій філософії.
3. Ця людина – суперзірка?
Третя якість, яку Amazon шукає серед кандидатів на роботу, – це здатність бути "суперзіркою".
Багато людей мають унікальні навички, захоплення та перспективи, які збагачують робоче середовище для всіх нас. Часто це навіть не пов’язане з їх роботою.
Безос вважає, що суперзірки можуть бути "трохи радикальними, трохи бунтівниками". Одним із 14 принципів лідерства Amazon є те, що лідери дивляться на речі під іншим кутом. Саме "суперзірки" здатні впевнено прямувати до інновацій.