Наполегливе подолання кризи з персоналом, який відчуває занепокоєння з приводу повернення на роботу, може призвести до того, що проблеми, пов'язані з підтриманням процедур безпеки або з грошовими потоками, стануть ще складнішими, пише Fastcompany.

Актуально: Не бійтеся звільняти навіть найдосвідченіших працівників: співзасновник Netflix про досконалість

Пандемія COVID-19 триває, тож розгляньте способи, за допомогою яких ви навчитеся концентруватися на тому, що можете контролювати, а також досягнете взаєморозуміння та гармонії зі своїми співробітниками.

1. Ясність та обережність

Залишайтеся проактивними, щоб тримати співробітників в курсі логістики безпеки при поверненні на роботу. Створіть план з практичних міркувань про те, як повернутися до звичного режиму роботи та докладно пояснюйте співробітникам кожен наступний крок.

2. Розуміння та підтримка

В умовах пандемії співробітники можуть виявляти бажання повернутися на роботу. Вони можуть відчувати тривогу або інші труднощі, спричинені бурхливим роком. Навіть якщо у вашому бізнесі відсутня офіційна програма допомоги співробітникам, ви можете допомогти зв'язати їх з фахівцями через державні ресурси.

3. Чесність та прозорість

Будуйте партнерські стосунки зі своїми працівниками. Незалежно від того, повертаєтеся ви на робоче місце чи ні – вам не вдасться надати своїм співробітникам все, чого вони забажають. Однак, ви можете зробити все можливе, аби їм було комфортно.

Новий співробітник, котрий працює дистанційно, може знайти сенс в тому, щоб позбутися необхідності їздити на роботу і деяких повсякденних витрат, пов'язаних з цим. Ваш бізнес може підтримати це, наприклад, надавши необхідну технологію вдома.