Перші два електричні судна розробляються на замовлення Asahi Tanker в межах японського проєкту e5. Силову установку розробляє Kawasaki Heavy Industries.

Варте уваги Японська авіакомпанія почала заправляти літаки біопаливом: що відомо

Кожен танкер водотоннажністю 500 тонн буде оснащений двома літій-іонними акумуляторними батареями Orca ESS потужністю 1740 кВт/год виробництва Corvus Energy. Судно розвиватиме крейсерську швидкість у 19 км/год.

Відзначають, що судна e5 не лише не вироблятимуть шкідливих викидів, а й будуть створювати менше вібрацій та шуму, що забезпечить комфортні умови на борту для екіпажу. Крім того, на випадок стихійного лиха в районі Токійської затоки корабель може забезпечувати електроенергією аварійні служби.