У програмі можуть взяти участь продуктові компанії (early stage & pre-seed) та компанії-аутсорсери, які вже надають чи планують надавати клієнтам послуги з кіберзахисту. Набір в акселеротор триватиме до 23 травня.

Читайте також Американський Founder Institute обере стартапи з України

Про проєкт

Експерти проєкту USAID "Кібербезпека критично важливої інфраструктури України" (USAID Cybersecurity Activity) зауважують, що обсяг внутрішнього ринку кібербезпеки за 2019 рік становить близько 100 мільйонів доларів. Половина цієї суми – закупівлі держсектору і державних підприємств, основну частку яких складають закупівлі hardware-продукції.

На думку команди, ключові напрями розвитку галузі кібербезпеки – це державно-приватні проєкти розбудови інфраструктури кібербезпеки, аутсорс і аутстаф послуги з кіберзахисту та кібербезпекові продукти/сервіси на експорт. Організатори мають намір за три роки провести через акселерацію 50 компаній в галузі кібербезпеки – групами по 10–15 команд.

Очікується, що глобальний ринок продуктів та послуг з кібербезпеки виросте до 250 млрд доларів через 2–3 роки. Ми допомагаємо українським компаніям в галузі кібербезпеки отримати частину цього ринку і сподіваємось, що їм це вдасться,
– розповів очільник проєкту USAID "Кібербезпека критично важливої інфраструктури України" Тімоті Дубел.

Програма передбачає менторство та допомогу фахівців з кібербезпеки та розвитку бізнесу. Впродовж трьох місяців відібрані продуктові та сервісні ІТ-компанії розроблятимуть чітку стратегію та бізнес-план для просування своїх рішень в галузі кібербезпеки.

Вимоги:

  • реєстрація компанії/філії в Україні;
  • досвід роботи на локальному ринку щонайменше один рік;
  • не менше як один фахівець з кібербезпеки;
  • готовність команди працювати над новим продуктом/сервісом.

"Кібербезпека є одним з критично важливих питань для України. Ми не можемо сподіватись на спонтанний розвиток ринку, адже він залишає за бортом, наприклад, регіональний держсектор, наші міста і громади, які не можуть собі дозволити роботу з великими корпораціями, які зараз лідирують в секторі. Потрібно підтримувати розвиток малих компаній, які дадуть ринку конкурентоспроможні та доступні продукти та послуги з кіберзахисту", – пояснює співзасновник і Голова правління SocialBoost Денис Гурський.