Головна мета – розвиток українського туризму. Автори проєкту прагнуть, аби люди активно відвідували екскурсії в різних містах, рухаючись Дніпром.
Варте уваги Завод "Нібулон" завершує будівництво нового 100-метрового несамохідного судна
Підсумкова ідея: щоб ці кораблі частіше ходили, і були б такі маршрути, коли люди, припустимо, виходять у Переяславі, у них кілька годин екскурсія музеями, потім їдуть до Канева – там теж екскурсії, – відзначила керівниця Державного агентства розвитку туризму України Мар'яна Олеськів.
За попередніми розрахунками, "Ракетою" з Києва до Канева можна буде дістатися за 2 години.
"Це розрахункова швидкість. Але потрібно провести тестування, скільки часу займе конкретно. Бо такі тестування не проводилися кілька років. Водночас, може, десь річка обміліла. Тобто все це потрібно вивчати. Є прогулянкові теплоходи, які сьогодні ходять Києвом. Ось вони Канева будуть діставатися близько 5 годин. А це дуже довго, адже на машині можна доїхати за 3 години", – пояснила Олеськів.
Наразі фахівці вивчають логістику щодо Дніпра. Також ведуться перемовини з власниками плавзасобів та потенційними інвесторами з країн Західної Європи. У довгостроковій перспективі такі маршрути Дніпром мають стати регулярними.