В Україні запрацював чат-бот для захисту прав споживачів

28 березня 2021, 10:11
Читать новость на русском

Держпродспоживслужба запустила чат-бот, який допоможе громадянам України захистити свої права. Наразі сервіс працює у тестовому режимі. Для того, щоб поскаржитися на порушення прав споживачів потрібно всього декілька кліків.

Максимальна діджиталізація процесів – напрям, в якому увесь світ розвивається впродовж останніх декількох років. Ба більше, пандемія коронавірусу зробила вагомий внесок у стрімке пришвидшення цього процесу.

Варте уваги В Україні розробляють каталог експортерів органічної продукції: чому це важливо

Що відомо про чат-бот

Час – один з найважливіших людських ресурсів у 2021 році. Новітній сервіс покликаний забезпечити комфорт та захист українців. Відтак, більше не потрібно надсилати паперові листи та стояти в нескінченних чергах, аби подати скаргу. Цей інструмент допоможе українським споживачам легко комунікувати з представниками служби з метою захисту своїх прав.

Оскільки захист прав споживачів є одним із ключових напрямків нашої діяльності, нашим завданням було створення зручного інструменту комунікації,
– відзначила голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька.

Залишити звернення, яке розглянуть фахівці, дуже просто. Для цього потрібно:

  • вказати дані заявника;
  • обрати тип звернення (заява, скарга, пропозиція);
  • викласти суть питання;
  • відповісти на додаткові питання;
  • додати фото або документи (за бажанням чи за наявністю).

У відомстві зауважують, що інструмент створений для українців, тож саме їх думка враховуватиметься задля покращення функціоналу сервісу. Головне завдання розробників – проаналізувати, наскільки чат-бот зручний, актуальний та ефективний.

Сервіс є частиною нещодавно анонсованої системи Е-споживач. Чат-бот працює на базі Telegram. Ним можна скористатися за посиланням: @derzhspozhivsluzhba_bot.