У США продають безвідходне мило: упаковку можна розчинити прямо у душі
Джерело:
Fast CompanyАмериканці створили безвідходне мило під брендом Plus. Його продають у вигляді сухої пластини, яка перетворюється у піну, коли на неї потрапляє вода.
У одній упаковці – 16 одноразових пластинок за 16,50 доларів (приблизно 448 гривень). Після використання її можна кинути у душ чи ванну й вона повністю розчиниться в каналізації.
Цікаво Унікальний бренд: в Україні шиють речі з нестандартних матеріалів – фото
Хто заснував Plus
- Кетрін Вудрафф. Раніше вона працювала у компанії Banza, що виробляє макарони з нуту.
- Джулі Шотт та Браян Бордейнік. Вони – засновники Starface, що виготовляє засоби по догляду за шкірою.
Подробиці про бренд від засновників
Вони прагнуть розв'язати одразу 2 основні проблеми, пов'язані зі звичайними засобами для миття тіла: екологічні витрати на транспортування води та одноразову пластикову упаковку.
Як і у випадку з будь-якими інноваціями, особливо у галузі сталого розвитку, на них встановлюється досить висока ціна, тим більше на етапі виходу на ринок,
– пояснила Вудрафф.
Водночас співзасновниця бренду запевнила, що у міру зростання й масштабування компанія намагатиметься зробити все, аби продукт став доступнішим для споживачів.
Цікаво! У Plus підкреслили, що продукт бренду вимагає на 38% менше використання води, ніж традиційні засоби в пляшках. А викиди вуглецю при його транспортуванні скорочуються на 80%.Переваги мила від Plus
Джулі Шотт зауважила, що звичайне мило важче доставити, аніж пластинки, які "практично невагомі". Вона порівняла доставку мила з відправленням поштового листа.
Мило надсилають у біомішечку на блискавці, який можна компостувати у домашніх або промислових умовах. Те ж саме можна зробити поштовою упаковкою, у якій його отримують.
Упаковка Plus повністю розчиняється в воді: текст на ній друкують спеціальним розчинним чорнилом. Деревна маса виготовлена з сировини, схваленої Лісовою опікунською радою США.
У компанії сподіваються, що інші бренди братимуть з них приклад. Зокрема – зміняти свої упаковки та перейдуть на виробництво продуктів, які потребують використання меншої кількості води.