Назвали переваги безпілотника "Сокіл-300" над Bayraktar TB2
Джерело:
Український мілітарний порталФахівці конструкторського бюро "ЛУЧ", яке займається розробкою вітчизняного безпілотного комплексу "Сокіл-300", розповіли про недоліки БПАК Bayraktar TB2. Річ у тім, що робота турецького безпілотника безпосередньо залежить від сприятливих метеоумов. Крім того, українська розробка матиме переваги в ударних можливостях.
Про це стало відомо з інтерв'ю керівника підприємства Олега Коростельова Security Talks. За його словами, усі БПЛА орієнтовані на певні погодні умови, а саме – працювати в чистому небі, коли ясно та сонячно. В таких країнах, як Туреччина, Катар, ОАЕ, Пакистан ці умови є сприятливими більшість днів впродовж року.
Варте уваги Для української армії замовили 12 модернізованих танків Т-64
У нас навпаки – світлих днів 60, а решта днів або низька хмарність, або туман, особливо в зоні бойових дій, особливо осінній, зимовий, весняний період – це дуже складні метеоумови,
– відзначив розробник.
За таких умов хмари "не пробивають" тепловізор, тож необхідно застосовувати спеціальні радіозасоби виявлення з метою сканування поверхні землі.
Перевага полягає і в ударних можливостях
Пояснюють, що "байрактар" не може застосовувати озброєння, зокрема бомбу, з висоти менше ніж 3000 метрів, адже їй необхідно розігнатися. "І ці 3000 метрів треба дивитися, бачити, звідти, з тої висоти, тобто не повинно бути хмарності. І не повинно бути якихось перешкод для тепловізорів або лазерного канала", – підкреслив Коростельов.
Українські ж фахівці закладають ракети за прямим лазерним каналом, які можна буде застосовувати на відстань 10 кілометрів, але з низької висоти – з 50, 30 чи 100 метрів. "І на 10 км такий безпілотник дуже складно виявити", – фіналізував керівник бюро.
Олег Коростельов переконаний, що закупівля турецьких безпілотників – правильне рішення для забезпечення потреб ЗСУ. Проте не варто забувати про український проєкт, в межах якого розробляються якісні БПЛА, які коштуватимуть значно менше.
Очікується, що розробка "Сокіл-300" буде остаточно готова у 2022 році.