Про це розповіла директор з персоналу LinkedIn Теуіла Хенсон в інтерв'ю CNN.
Варте уваги 8 якостей токсичних керівників: дослідження Google
Загальна кількість співробітників компанії становить приблизно 15,9 тисячі. Так, з 5 квітня керівництво надало відпустку більшій частині працівників, інші зможуть скористатися такою можливістю дещо пізніше.
LinkedIn впроваджує таке рішення з метою захисту співробітників від зайвого стресу після повернення до роботи. За результатами опитування, працівники були сповнені енергії та працювали ефективніше саме після відпочинку на свята.
Ми чули, що люди відчували себе енергійними, у них з'явилася можливість виходити на вулицю, читати книги, дивитися вебінари й фільми. Ми подумали, що має сенс надати їм ще один оплачуваний тиждень відпустки не тільки для того, щоб уберегти їх від емоційного вигоряння і дати можливість подбати про себе, а й щоб віддячити,
– зазначили директор з персоналу LinkedIn Теуіла Хенсон.
На переконання Хенсон, найцінніше, що компанія може дати своїм людям прямо зараз, – це час для всіх та кожного, щоб піти у відпустку.
Інші ініціативи LinkedIn
- компанія почала проводити спеціальні тренінги для менеджерів;
- впроваджено "дні без зустрічей" – це час, коли співробітники не беруть участь у відеоконференціях в Zoom;
- керівництво має намір дозволити співробітникам "працювати гнучко до 50% часу", після виходу з режиму дистанційної роботи.