Альянс передбачає розробку рішення з підтримкою блокчейну, яке надасть покупцям гарантію того, що товар є оригінальним. Крім того, воно допоможе людям легше перепродавати предмети розкоші на вторинному ринку.

Не пропустіть Dogecoin продовжує встановлювати рекорди: на скільки криптовалюта зросла за тиждень

Зазначається, що бренди Hublot, Bvlgari та Louis Vuitton запустили цифрову електронну гарантію на базі блокчейну Aura. "Блокчейн-консорціум Aura – відмінна можливість для нашого сектора зміцнити зв'язок з клієнтами, пропонуючи їм прості рішення для кращого знайомства з нашими продуктами", – заявив керуючий директор LVMH Тоні Беллоні.

Довіра – це єдиний ключ, на якому заснована наша галузь і який ми справді хочемо зберегти,
– додав Беллоні.

Хоча ця технологію включає блокчейн, компанії не планують приймати платежі за товари в криптовалютах. Розробити технологічну інфраструктуру для цього рішення групам допомагають Microsoft та ConsenSys.