Hotline переведе всіх клієнтів на українські фіди: чому це важливо

2 лютого 2021, 10:54
Читать новость на русском

З 1 квітня 2021 року онлайн-сервіс для вибору товарів і порівняння цін hotline.ua переводить всіх клієнтів на виключно українські фіди.

Джерело: hotline.ua

Пояснюють, що товари інтернет-магазину з'являються в каталозі hotline після експорту через таблицю з відповідною структурою даних.

Читайте також Перше в Україні: цифрове відділення "Приватбанку" відкрили у Києві – що відомо

Товарний фід

Дані про всі продукти з асортименту, які використовуються для рекламного просування. Вони зібрані в єдиний файл, в якому структуровані товари та їх атрибути.

Тепер усі інтернет-магазини, які захочуть розміщувати на hotline свої товари, апріорі будуть змушені зробити повноцінні українські версії своїх магазинів, а не "на відчепись", бо саме їх доведеться експортувати для сервісу,
– відзначає Олег Тяжкий у фейсбук-спільноті "И так поймут!".

Hotline переведе всіх клієнтів на українські фіди / Скриншот hotline.ua

Відзначимо, наразі сервіс hotline доступний у двох мовних версіях – українській та російській.