Пояснюють, що товари інтернет-магазину з'являються в каталозі hotline після експорту через таблицю з відповідною структурою даних.

Читайте також Перше в Україні: цифрове відділення "Приватбанку" відкрили у Києві – що відомо

Товарний фід

Дані про всі продукти з асортименту, які використовуються для рекламного просування. Вони зібрані в єдиний файл, в якому структуровані товари та їх атрибути.

Тепер усі інтернет-магазини, які захочуть розміщувати на hotline свої товари, апріорі будуть змушені зробити повноцінні українські версії своїх магазинів, а не "на відчепись", бо саме їх доведеться експортувати для сервісу,
– відзначає Олег Тяжкий у фейсбук-спільноті "И так поймут!".

Hotline переведе всіх клієнтів на українські фіди / Скриншот hotline.ua