Компанія розробила HondaJet ще у 1997 році, а до 2020 року клієнтам було поставлено 150 літаків. Впродовж багатьох років Honda покращувала технології та представляла нові моделі, зокрема – HondaJet Elite, а згодом Elite S.

До теми Псевдосупутник Airbus Zephyr досяг рекордної висоти: цифра вражає

Про літак

Новітня конфігурація приблизно на 10 футів довша, має більший розмах крил, удвічі більше місця для багажу та має значно більшу дальність польоту.

Всередині можуть розміститися до 10 пасажирів, а також один екіпаж. Завдяки надсучасним системам літаком керуватиме лише один пілот. Кабіна має три різні конфігурації.

Концепт HondaJet 2600 забезпечує ефективний трансконтинентальний політ, пропонує новий рівень комфорту і місткості салону і значно знижує викиди CO2,
– відзначив президент і головний виконавчий директор Honda Aircraft Company Мічімаса Фуджіно.

Характеристики HondaJet 2600:

  • композитний фюзеляж;
  • конфігурацію опори двигуна Over-The-Wing (OTWEM);
  • технологія Natural Laminar Flow (NLF) на крилах і носовій частині фюзеляжу;
  • високотехнологічний інтерфейс;
  • системи електрифікації та автоматизації;
  • крейсерська швидкість – 833 кілометри на годину;
  • дальність польоту – 4 861 кілометрів;
  • на 40 відсотків економічніший, ніж реактивний літак середнього розміру,
  • виробляє на 20 відсотків менше викидів, ніж типовий легкий реактивний літак.