Хьюго Мопеті й Вівіан Фішер вивчають дизайн у Нанті. У цьому місті вони встановили спеціальні дошки, аби перехожі могли наклеїти використану гумку, а не просто її викинути.
Цікаво Скільки українців намагаються використовувати менше пластику та сортують сміття: дослідження
Щотижня розробники збирали ці жуйки, подрібнювали й змішували зі спеціальною речовиною й натуральними барвниками. Отриману масу переплавляли.
Чому це важливо
Більшість сучасних жуйок складаються з синтетичного каучуку – поліізобутилену. Саме його використовують й для створення автомобільних шин.
Аби речовина не пропадала даремно, студенти вирішили фактично дати їй друге життя. Вони наголосили, що завдяки лише 1 дошці вдалося зібрати близько 60 жуйок.
Студенти збирають жуйки, щоб створити колеса для скейтбордів / Фото Deezen
Про співпрацю з відомими брендами
"Отже, можна збирати по кілька тисяч штук щомісяця. Проте ми не отримали дозволу від міста для масового встановлення, тож не змогли цього перевірити", – пояснили французи.
Під час випробувань нам було потрібно від 10 до 30 жувальних гумок на колесо, залежно від розміру гумки та твердості, якої хочемо досягти,
– пояснив Мопеті.
У своєму інстаграмі студент написав, що до їхньої ідеї вже проявили інтерес Vans (бренд, який створює аксесуари для скейтбордингу) та Mentos (виробляє жувальну гумку).
"Надзвичайно важливо для брендів брати участь у таких ініціативах. Адже транснаціональні компанії є найбільшими виробниками промислових відходів", – наголосив Мопеті.