Соціальні медіа стали домінантною формою спілкування як для приватних осіб, так і для компаній, які прагнуть продавати свої товари та послуги. Правильне розуміння та реагування на відгуки клієнтів у Twitter, Facebook та інших соціальних медіа є критично важливим для успіху.

Варте уваги TikTok запускає інструмент пошуку вакансій для покоління Z

Як це працює

Термін "аналіз настроїв" позначає автоматизований процес виявлення емоцій – позитивних, негативних чи нейтральних, що пов'язані з текстом. Хоча штучний інтелект належить до логічного аналізу даних та реагування на них, аналіз настроїв є подібним до правильного визначення емоційного спілкування. Фахівці UCF розробили методику, яка точно виявляє сарказм у тексті соціальних мереж.

Команда навчила комп'ютерну модель знаходити закономірності, які часто вказують на сарказм, і поєднала це з навчанням правильного виділення слів-реплік у послідовностях. Дослідники надали моделі великі масиви даних, а потім перевірили її точність.

Наявність сарказму в тексті є основною перешкодою у виконанні аналізу настроїв,
– говорить доцент кафедри техніки Іван Гарібай.