Netflix й доставка їжі додому: як в США мотивують співробітників на карантині
На тлі пандемії багато компаній почали вводити локальні пільги і послаблення для співробітників. Одні дозволили своїм командам залишитися на віддаленому режимі назавжди, інші — повністю переглянули політику розподілу ресурсів і часу, зробивши графік більш зручним.
Приклади компаній, які ввели незвичайні правила, що зробили життя співробітників щасливішим пропонує Inc.com.
Цікаво! Освіта, бізнес та майбутнє: основні технологічні тренди
Доставка додому
SnackNation і SnackMagic, будуть доставляти упаковані частування до помешкань своїх працівників. Інші компанії нараховують деяким співробітникам бали, які ті можуть обміняти на широкий спектр пільг і знижок, в числі яких доставка їжі і навіть підписка на каву і чай.
Стартап Wilbur Labs з Сан-Франциско пішов далі. До пандемії керівництво компанії оплачувало співробітникам як мінімум один прийом їжі в день. Тепер компанія відправляє ці гроші — кожен з працівників отримує продовольчу стипендію в 35 доларів.
Час на "психічне здоров'я"
Побоюючись нестримного вигорання, все більше підприємств експериментують з чотириденним робочим тижнем, більш щедрою політикою відпусток і гнучким графіком.
Наприклад, агентство зі зв'язків з громадськістю Kickstand Communications з Остіна дозволяє співробітникам відійти від екранів на термін до трьох годин на тиждень.