Netflix й доставка їжі додому: як в США мотивують співробітників на карантині

3 вересня 2020, 07:15
Читать новость на русском

На тлі пандемії багато компаній почали вводити локальні пільги і послаблення для співробітників. Одні дозволили своїм командам залишитися на віддаленому режимі назавжди, інші — повністю переглянули політику розподілу ресурсів і часу, зробивши графік більш зручним.

Приклади компаній, які ввели незвичайні правила, що зробили життя співробітників щасливішим пропонує Inc.com.

Цікаво! Освіта, бізнес та майбутнє: основні технологічні тренди

Доставка додому

SnackNation і SnackMagic, будуть доставляти упаковані частування до помешкань своїх працівників. Інші компанії нараховують деяким співробітникам бали, які ті можуть обміняти на широкий спектр пільг і знижок, в числі яких доставка їжі і навіть підписка на каву і чай.

Стартап Wilbur Labs з Сан-Франциско пішов далі. До пандемії керівництво компанії оплачувало співробітникам як мінімум один прийом їжі в день. Тепер компанія відправляє ці гроші — кожен з працівників отримує продовольчу стипендію в 35 доларів.

Час на "психічне здоров'я"

Побоюючись нестримного вигорання, все більше підприємств експериментують з чотириденним робочим тижнем, більш щедрою політикою відпусток і гнучким графіком.

Наприклад, агентство зі зв'язків з громадськістю Kickstand Communications з Остіна дозволяє співробітникам відійти від екранів на термін до трьох годин на тиждень.

Нетрадиційні пільги набирають популярність. Комусь пропонують групову підписку на Netflix, комусь стипендію на догляд за улюбленцем.